Čtenářská výzva 2016: 12/20

Léto a zvolnění režimu ve škole mě posunulo čtenářskou výzvou zase o kousek dále. Mám za sebou knížku od veřejně známé nespisovatelské osobnosti (Blanka Milfaitová: Příběh opravdové vášně), knihu povídek (Renáta Fučíková: Praha v srdci) a konečně oblíbenou knihu dětství (Rolf Harris: Skutečné příběhy z říše zvířat). Co bych k nim řekla? Čtěte níže.


Blanka Milfaitová: Příběh opravdové vášně
Knížku jsem četla v největším shonu posledních týdnů semestru. Byl to takový můj večerníček na dobrou noc. Blanku moc obdivuji, a ikdyž s ní ne vždy souhlasím s názory na svět, lidi nebo gastronomii. Ukazuje mi, že stojí za to být svůj a jít svou vlastní cestou. Nepřizpůsobovat se, být poctivý a žít naplno :-).  Pokud máte rádi marmelády, najdete v knížce i spoustu užitečných rad a tipů. Vivat marmeládová královna
Hodnocení: 7/10

Renáta Fučíková: Praha v srdci
Knížku jsem vybrala kvůli grafickému zpracování. Moc se mi líbily linoryty a komixové zpracování některých povídek. Nejsem moc velký příznivec matičky Prahy, ale tahle knížka mi ukázala kolik magických, historicky zajímavých lidí, příběhů i míst je s ní spojeno. Na podzim se tam chystáme na víkend, tak to přeci jen nebude taková nuda :-).
Hodnocení: 4/10

Rolf Harris: Skutečné příběhy z říše zvířat
Když jsem si knížku půjčovala, paní knihovnice vyvalila oči a ptala se, jestli si chci opravdu půjčit knížku po šesté. Samozřejmě, že ano. Tuhle knihu jsem jako malá holka vyloženě žrala. Chtěla jsem být veterinářkou a zajímavé příběhy ze života všech možných druhů zvířat mě uchvátily. Dnes s odstupem své "dospělosti" mi některé příběhy přišly trochu přitažené za vlasy, ale stejně pořád věřím, že zvířata do lidských životů patří :-).
Hodnocení: 5/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky