Vysočinou a CVČ 2016

Dlouho jsem slibovala své kamarádce z IHI Zittau, že se za ní zastavím a podpořím ji při psaní diplomové práce. Aby jste rozuměli, v Německu nemají státnice, ale o to větší úroveň by měla mít naše budoucí diplomka. Návštěvu jsme s Lenkou ale stejně strávily výletováním po okolí jejího Čachotína a ne nad psaním. A o víkendu? Hurá pořádat CVČ...

Na počátku pobytu mě Lenča vzala na pěší tůru kolem říčky Doubravy mezi Chotěboří a Bílkem. Dost mě překvapilo, jak divokou scenérii mají na Vysočině. Ta pro mě totiž do té doby znamenala jen oblé kopce a všudypřítomný jeřáb ptačí. Nesmím taky zapomenout na skvělé posezení v kavárně U Sluníčka v Chotěboři, kde jsme absolvovaly kávu a dortíky (doporučuji čokoládové Monaco). Odpoledne už jsme jen obcházely lesy Lenčiny rodiny, podrbaly za ušima jejich pašíky a večer strávily s celou rodinou a lahví slivovice. Nebojte, bylo nás pět a dodnes vidím.


Ráno jsme se vydali na zříceninu hradu Lipnice. Za rok tam bude MČR na KT, takže jsem udělala takový předběžný průzkum terénu z hlavní věže. Hrad je obrovský, jdete bez průvodce a můžete vlézt v podstatě kam chcete, což se mi líbí víc než sáhodlouhé průvodcování. Na nejvyšší hradní věži mají skvělou expozici k mojí milované zážitkové pedagogice  (Foglar, Svojsík, Seton, PŠL...). Dalším bodem naší výpravy byla Stvořidla, kde jsme se prošli podél řeky. Pak už nás tlačil čas mého autobusu do HK, ale cestou jsme projeli spoustu zábavných vesniček- Leštinka, Žebrákov, Kunemil, Zboží, Vepříkov.....Není ta čeština skvělá?

A víkend? Byla jsem vedoucí prezentace a díky našemu IT (PaF + JaF) a holkám z mého úseku to byla pohoda. Dokonce k nám chodili ostatní pít kávu, že tam máme klid. Taky jsme oprášili o-show, Honza vymyslel nový model, kdy se běželi paměťové okruhy. Byla jsem dvakrát běhat. Jen na konci jsme museli vzít brzy kramle, neboť mě čekala ještě cesta domů a do Ústí pro mého "Švéda" Páju. MS mu bohužel nevyšlo podle představ, ale doufám, že to je teprve začátek jeho posunu vzhůru výsledkovou listinou :-). Minimálně výkon z AMS tomu nasvědčuje!

Komentáře

Oblíbené příspěvky